Ga naar inhoud

lexmark z51 op usb


Aanbevolen berichten

Het lukt mij maar niet om mijn lexmark z51 op usb aan te sluiten, want als je de printerdrivers installert, installeert hij automatisch op lpt1. Je kan daar nergens uit kiezen welke poorten je wil. Heeft iemand idee hoe je dit kan verhelpen? Ik heb dus de usbdrivers van de lexmak z51 nodig. maar als je 'anders' installeert. dus rechtermuisknop deze computer - eigenschappen - apperaat beheer. vraagtekentje bij lexmark. instal drivers en dan lexusb.inf dan installeert hij alleen niet het printerprogramma zelf. als je dan iets wil printen zegt hij stel een printer in.??? wie kan mij helpen? alvast bedankt. WoußeR
Link naar reactie
[quote:0f7324a407="wouterwouter2"]alleen staat dat niet op de cd???[/quote:0f7324a407] Heb geen Lexmark maar 3 HP's. maar dit moet werken Remove alle drivers en verwijder de printer uit Systeemapparaten. Vooraf de gedownloade drivers uitpakken en de install instructies lezen, of je oorspronkelijk boekje., dus rtfm. Dan de printer exact installeren zoals in de handleiding staat. Wijk je ervan af bij USB dan heb je alleen maar problemen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...