Ga naar inhoud

Harde schijf maakt wel erg veel herrie


Aanbevolen berichten

Als ik mijn PC opstart maakt het ongeveer 30 sec een kabaal waar de buren wakker van worden. Ik heb al in de kast gekeken en het is niet de koeler van de processor. Ik denk dat het de harde schijf is, maar die werkt altijd perfect. Kan het wel zo zijn, en zo ja, valt zoiets onder de garantie? Harde schijf: Maxtor 4D040H2 (lekker vaag)
Link naar reactie
Of het ventilatortje op je videokaart. Die dingen hangen op hun kop, en dat is niet bevorderlijk voor de levensduur. Vaak beginnen ze al binnen twee jaar bij het opstarten herrie te geven, zodra de boel een beetje op temperatuur komt (1 à 2 minuten) is het over. Ook bij het uitzetten als hij stopt met draaien zou je dan moeten kunnen horen dat er wat mee loos is.
Link naar reactie
moet je ff navragen bij de winkel....maar bij mijn voeding is het een "gewone computerkast" ventilator met enige verschil dat het stekkertje van eenzelfde formaat is als bij de meeste CPU Koelers. maar ik dien hierwel bij te vermelden dat ik een ouwe PC heb met een 250 Watt AT voeding....ik durf niet met alle zekerheid te zeggen of alle voedingen op dat gebied gelijk zijn.... Moet je gewoon ff navragen bij je leverancier als je die ventilator gaat halen...die ventilatoren zijn ieder geval los te koop..... Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem als jij gehad...ook dat als ik de PC aanzette ik gelijk een oorverdovend geluid hoorde...dat na verloop van uren vanzelf verdween...tot dat ik weer de PC aanzette.... Ik heb toen de ventilator vervangen en sindsdien draait ie weer geruisloos:-) heel veel succes ermee.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...