Ga naar inhoud

Hardware of Software?


Aanbevolen berichten

Heb gister m'n eigen PC een updat gegeven en van een boel onderdelen dat ik nog had zoals: AMD athlon 1200 Mhz Jetway moederbord 128 MB geheugen Ati Radeon 32 MB Diskete station en CDrom en een 4 gig HD een ""Nieuwe" PC gemaakt. Opzich geen probleem tot ik hem aanzette hij starte vrij moeizaam op maar deed dit. Hij was toch zeker wel een half uurtje bezig met de beginselen van WinXP te checken maar tot instalatie komt het niet. Hij geeft op een gegeven moment aan dat hij geen vaste schrijven kan vinden Het is Geen UDMA probleem dit heb ik al onderzocht. Alles is ook goed aangesloten en stekkertjes heb ik al aan gedrukt. Maar het rare is dat hij in de BIOS mijn HD wel ziet en wel herkent. Wie kan mij helpen met dit probleem, zodat ik WinXP toch kan instaleren.
Link naar reactie
Heb al geprobeerd om WinME er op te zetten maar heb geen boot CD van WinME, XP wel. Alleen hij komt met de opstart Disk wel in DOS alleen kan ie vervolgens alleen de schijfen A en B vinden deze zijn beide het zelfde diskette station. Erg vaag ik weet het. Heb je ook een andere oplossing WinXP is overgens maar 600 MB groot als je het even aanpast. Dus die 4 gig is niet vol :D Hoopp wat te horen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...