Ga naar inhoud

AOPEN CRW4850


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteren een Aopen CRW4850 48x50x12. Geinstalleerd, firmware geupdate naar de nieuwste versie (1.04). Nieuwste Nero (5.5.9.17 dacht ik dat het was). Als ik in Nero een cd wil kopieren begint de brander als een gek te draaien en loopt het systeem bijna vast. Als ik de cd verwijder dan loopt alles normaal. Zelfde verhaal in CloneCD. Zodra ik de brander tevens als lezer heb geselecteerd en op volgende klik, lijkt het systeem te gaan hangen en begint de cd te spinnen als een gek. Druk ik op de Eject knop, dan komt de cd er niet uit maar begint hij met lezen en daarna vraagt hij om een lege cd en gaat alles wel goed. Branden met XP gaat ook goed. Maar als ik in verkenner de cd wil lezen pakt hij hem 9 van de 10 keer niet en loopt het systeem vast. Iemand suggesties?
Link naar reactie
intern brand proggie van XP uitzetten : hoe dat moet, gebruik zoekfunctie (ik heb geen XP) Is het alleen met deze CD ? Zoals je het beschrijft lijkt het zo te zijn. Dus moet je weten wat voor beveiliging er is gebruikt en de juiste clone-cd settings gebruiken. Nog iets : niet elke brander kan elke beveiliging kopieren met clonecd. Het is een combi van software en hardware. Je kan dit checken bij www.elby.de. Volgens mij kan Aopen niet alle beveiligingen duppen, helaas :evil: . Als dit het geval is dan bij een kameraad duppen of de favoriet van dit forum kopen LITE-ON :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...