Ga naar inhoud

joystick installeren


Aanbevolen berichten

ik kan geen joystick installeren,als ik zoeken naar hardware doe vind hij niets als ik hem zelf selecteer,staat hij niet in de lijst ,ik heb daan nu software voor gedownload van logitec,de wingman attack j-yb11 progamma geinstalleerd,maar als het dan aankomt van je kunt de joystick in het onderste colom selecteren,dan staat er niets,klik ik volgende sluit hij af en krijg ik een melding van ga naar apparaten beheer en installeer de joystick,alleen kan ik hem nergens vinden..weet iemand waar dit aan ligt....alvast bedank. vedion.
Link naar reactie
dat is ook al weer een probleem .want mijn drivers staan op 1 van de 3 quick restore cd`s van packard bell en weet dus niet waar ik ze kan vinden .ik heb er al vaker naar gezocht,om mijn drivers opnieuw te installeren maar als ik hem naar drivers laat zoeken op 1 van die cd`s kan hij niets vinden,en ik weet ook niet hoe ik dat verder moet oplossen,het is toch zo dat als je een ander apparaat aansluit en de pc opstart dat hij dan nieuwe hardware detecteerd,maar dat is het hem nou dat doet ie niet,en volgens mij ligt dat niet aan de geluids drivers,want ik heb windows er net opnieuw opgezet met quick restore en toen weer de joystick aangesloten helaas zonder resutaat.als je nog een paar adviezen hebt hoor ik het graag...alvast bedankt. vedion.
Link naar reactie
Misschien is het wat makkelijker om ff de specs. van je computer te geven en windows versie. Zoals mobo enz. Om wat voor geluidskaart gaat het eigenlijk? Bij een geluidskaart met joystick uitgang is het wel zo dat hij die apart installeer buiten je drivers voor de geluidskaart. Dus bij apparaatbeheer moet hij erbij staan bij besturing voor geluid en spelletjes. Zo niet, dan is hij niet geinstalleerd en doet hij het dus ook niet.
Link naar reactie
[quote:7bc4c90b89="turbulence"]maar wie zegt dan dat ie hem op zn soundcard aansluit dan???[/quote:7bc4c90b89] Dat vertelde hij niet in eerste instantie en toen vroeg ik het hem. Ik heb daar geen ontkennend antwoord op gekregen, dus ga ik er gemakshalve maar vanuit. En idd, meer info kan geen kwaad; helderziende zijn we niet hier. Tenminste, ik niet.
Link naar reactie
veel verstand heb ik er niet van[helaas]maar usb is toch zo`n klein plat stekkertje,waar dus ook mijn toetsenbord aan hangt,dan heb ik dus die andere aansluiting,waar ik dus op 1 manier,achter in mijn pc de stekker op aan kan sluiten,hij reageerd hier dus niet op, met hardware detectie kan hij dus niets vinden,als ik bij configuratie/spelbesturingen het apparaat probeer te installeren,joystick met 3 assen en 4 knoppen en klik ok ,krijg ik een foutmelding van:de spelpoort of spelpoortstuurprogamma`s zijn niet juist geconfigureerd raadpleeg apparatenbeheer,maar waar moet ik dan naar kijken,het enigste wat er bij apparatenbeheer niet goed is dat is een geel vraagteken,onder overige apparaten/pci simple communications controller.ook al zoiets raars ,ook dat weet ik niet wat het is en of dat ermee te maken heeft,weet ik ook niet,moet of kun je een spelpoort toevoegen,zodat hij de joystick kan vinden,ik hoop dat jullie hier iets meer aan hebben om mij verder te helpen...bedankt... vedion.
Link naar reactie
Even 2 dingen voor de duidelijk. 1.) Probeer je zinnen zo duidelijk mogelijk te houden en hier en daar wat punten te zetten en een nieuwe zin op een nieuwe regel te beginnen. Dat leest dan veel makkelijker, nu moet iedereen zoeken waar de zin stopt en is het echt heel ingewikkeld om in 1 keer te begrijpen wat je nu bedoelt. (misschien dat andere er anders over denken, dan ligt het aan mij) 2.) WAAR heb je die joystick nu op aangesloten? Op je geluidskaart of een aparte controller kaart (game card)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...