Ga naar inhoud

winXP - medion tekentablet werkt niet samen


Aanbevolen berichten

Heb een medion grafisch schrijftableau gekocht bij de aldi.Op win98 comp. doet hij het prima maar op mijn XP lukt het niet. :cry: Windows herkent hem als een logitech hid-compliant muis.Dan doet hij het wel,alleen gebruikt hij dan maar een heel klein stukje van het a4-grote bord.En is veel te gevoelig/snel en niet drukgevoelig. Als je de software installeerd die er bij zit dan schiet cursor naar links-boven op scherm. In programma van grafisch schrijftableau kun je zien dat drukgevoeligheid wel werkt maar de x-y coördinaten kloppen niet en staan stil. Lijkt mij een foute driver.Op site medion.de staan geen drivers hiervoor. Wel op www.aiptek.de want hun type 12000u is het zelfde maar die software ook? Wie heeft dat bord goed lopend op winxp?
Link naar reactie
uit gcs.be sry mensen, ik hou het volledige forum in het oog practisch helemaal alleen. Ik was deze thread compleet uit het oog verloren... Ik kan niet overal tegelijk zijn he. Ik begrijp dat je niet graag lang wacht HRE, maar mij beginnen beschuldigen dat ik valse beloftes zou maken dat vindt ik toch wat overdreven. Ik heb nergens in deze thread iets of wat beloofd, enkel dat GSC (en dat ben ik niet alleen weet je wel) ermee bezig is. Nu, ondertussen heb ik hier een tabletje gereed liggen en heb geen enkel probleem ondervonden bij de installatie onder Win2K. Inpluggen, software installen en dat werkt perfect. Onder XP: XP gebruikers schakelen best de autorun functie uit alvorens tot de installatie over te gaan, indien je dan de grafische tablet installeerd, moet deze perfect werken. Indien niet => contact opnemen met onze helpdesk en je grafische tablet laten nakijken hier bij ons. Ariff
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...