Ga naar inhoud

Mijn Harde schijf klikt


Aanbevolen berichten

Had een paar maand geleden gevraagd wat voor hard schijf ik het beste kon aanschaffen. was toen een snelle keus gemaakt heb toen een maxtor 60 gig 7200 met cooler aangeschaft. en alles opnieuw geinstalleerd, maar bij het booten begon ie te klikken nog eens een reinstall geprobeerd maar hielp niet. heb onlangs gedefragmenteerd en nu klikt ie nog meer en soms harder. Dus mijn vraag is wat is dit en wat worden de uiteindelijke resultaten.
Link naar reactie
Als er belangrijke data op staat, [b:8308c06f29][i:8308c06f29]onmiddelijk[/i:8308c06f29][/b:8308c06f29] een backup maken. En daarna aanspraak maken op de garantie. Je schijf is aan het sterven. Ik heb wel eens gehoord dat het ook aan een onderbemeten voeding kan liggen. De winkel kan dat makkelijk testen. Als het probleem in de winkel niet voorkomt, zou dat de oorzaak kunnen zijn, anders is het je HD.
Link naar reactie
[quote:5d4bf7abb5="Shadow_figure"]Had een paar maand geleden gevraagd wat voor hard schijf ik het beste kon aanschaffen. was toen een snelle keus gemaakt heb toen een maxtor 60 gig 7200 met cooler aangeschaft. en alles opnieuw geinstalleerd, maar bij het booten begon ie te klikken nog eens een reinstall geprobeerd maar hielp niet. heb onlangs gedefragmenteerd en nu klikt ie nog meer en soms harder. Dus mijn vraag is wat is dit en wat worden de uiteindelijke resultaten.[/quote:5d4bf7abb5] Je schijf zal volgens mij vlug de geest geven, vervanging onder garantie zal de enige uitweg zijn.Heb hetzelfde gehad met een Seagate vorig jaar.Na een paar dagen geklik was het over met de HD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...