Ga naar inhoud

Brander doet raar


Aanbevolen berichten

He ik heb iets super raars. Als ik gewoon een cd met bestanden (Data) wil branden (bv allemaal gedownloade demo's) dan "mislukt de cd". Hij geeft aan dat de cd goed gebrand is alleen als ik kijk staat er op de cd een winamp file van 44 kb. Ik weer zeker dat ik een data compulatie gebruik en geen audio. Waar kan dit aanliggen. Ik gebruik nero 5.5 Windows me Aopen 32x12x48x
Link naar reactie
Windows zou bijv instabiel kunnen zijn geworden : Virussacnner gedraaid ? Spyware eruit gegooid ? Temp files gecleared, defrag daarna. Software deinstalleren en opnieuw installeren . Lukt het na bovenstaande nog niet dan kan je proberen : Stroomkabel eraf, kast openmaken, jezelf vooraf aarden en de ide kabel vd brander eruit halen. Stroom er weer op en booten. Check in systeemapparaten dat de aopen weg is. Desnoods 2x booten dan zijn die drivers weg. Daarna uitzetten. ide kabel eraan hangen en boot. Doet ie het nu ? NEE : dan Format C: etc... Doet ie het dan nog niet, dan is ie aan het overlijden cq een ongeneeslijke ziekte opgelopen. Is dat het geval dan raad van plextor opvolgen
Link naar reactie
IK heb het bestand gedownload (http://www.nu2.nu/aspi/) > readme file > "Install procedure of the Nero WinASPI driver layer for Windows 95/98 -------------------------------------------------- 1. Please copy the file WNASPI32.DLL to the folder where Nero is installed. 2. Under Windows 95/98: Now copy the file NEROAPIX.VXD to the Windows\System\IOSUBSYS folder. 3. Now restart the system. (c) ahead software gmbh, 1995-1999" Er stond bij dat ie ook voor ME was, dus zou moeten werken, alleen ik krijg de foutmelding nog steeds. Zou mijn brander gewoon kapot zijn?? M@XXER PS: toen ik mijn pc had geformateerd, had ik mijn d schijf niet geformateerd, want ik kan nu geen back-up maken, maar nero was toch op de c geinstalleerd dus dat zou denk ik niet uit kunnen maken.
Link naar reactie
Ik die driver gedownload en geinstalleerd:versie 4.71 Maar nu krijg ik de volgende foutmelding als ik nero wil opstarten: Could not open driver. Trying system aspi Hij start nero nog wel op. Als ik dan wil branden zegt ie het volgende: Power calibration error kon Endtrack niet uitvoeren Erg raar allemaal. Volgens werkt het nu niet meer, omdat alle drivers door elkaar lopen. Als ik nero eraf gooi en dan weer opzet, zijn die extra drivers er dan ook af??? M@XXER
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...