Ga naar inhoud

kodak easyshare cx4230


Aanbevolen berichten

heb kodak easyshare cx4230 digitale fotocamera aangeschafd. easyshare-software geinstallerd op pc geinstaleerd. camera via dokstation op usb poort pc aangesloten. foto's zijn met 1 knop naar pc te transporteren,alles werkt prima (PII, 196 Mb, W98SE). Hetzelfde heb ik gedaan met mijn notebook (ASUS L3400s, P4, W98SE) dezelfde software geinstalleerd; wat blijkt nu dat foto's niet te transporteren zijn naar de notebook. Op het moment dat ik usb kabel aansluit op pc (pas na installatie software) ziet de pc dat er apparaat aangesloten wordt.Ik zie dan even een venstertje in beeld met een balkje . boven dit balkje staat "retreving device content" halverwege stopt de balk en verdwijnt het venstertje. Er gebeurt vervolgens niets meer. Via het commando "transfer now" van de software "easyshare" krig ik het schermpje te zien met de boodschap "a connected device could not be found, connect a device en click refresh" ; refreshen levert vervolgens niets op. Wat moet ik doen? wie heeft raad?
Link naar reactie
Iets dergelijks ervaar ik ook met mijn Primefilm 1800i scanner. Alleen werkt dat onder WIndows 98 "goed", maar onder XP is het "slecht, instabiel of niet". De problemen wijzen volgens mij op een tijdprobleem. Het is net of er opdrachten zoek raken. Het kabaal van de scanner wijst op iets dergelijks. Ik heb de problemen kunnen verminderen (niet oplossen, helaas) door een USB hub te gebruiken. Ik vind het alleen een vreemde zaak dat een USB hub verschil maakt. Oh ja, deze ervaring heb ik op zowel een 400MHz als een 1,4GHZ systeem. Ik zie vrij weinig klachten over deze scanner, dus ja, ik kan op dit moment alleen maar zeggen dat ik tot de vrij weinige pechvogels behoor die dat apparaat niet kunnen gebruiken. Als meer mensen dezelfde ervaringen hadden, dan kan de leverancier er op worden aangesproken. Nu zegt die: geen klachten, dus toeval ... Dat "geen" is niet waar, getuige internet en even zoeken op Google.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...