Ga naar inhoud

Foutcode f22


Aanbevolen berichten

Hallo Mijn Whirlpool New York 1400 ( 859203012010 ) doet helemaal niets. Bij eender welk programma ik wil instellen reageert iets, pakt geen water, trommel draaid niet en na verloop van tijd verschijnt de f22 foutcode. Waar moet naar zoeken, en is er niet ergens een site waar alle foutcodes vermeld staan voor wasmachines en of drogers ? En hoe de verschillende machines reset moeten worden. De winkelier en leverancier geven altijd nul op een vraag. Zou toch handig zijn daar ik regelmatig machines repareer. Mvg. John
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 1 maand later...
Hallo, Onze whirpool awo 8587sm doet niets bij elk programma wat geselecteerd wordt,de uitlezing begint even te draaien en dan hoort ook de trommel te draaien om het wasgoed te dedecteren maar te trommel draait niet en er gebeurt dan ook niets meer ,na verloop van tijd krijg je de foutcode f22 dat zal de deur schakelaar moeten zijn ,deze is ook vervangen maar dat maak geen verschil. wij zouden graag van U vernemen wat de oorzaak zou kunnen zijn met vriendelijke groeten , Wil.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...
Ik heb een Whirlpoolwasmachine 6th Sense. Krijg foutcode F22. Heb deurvergrendeling losgehaald maar daar zit het niet in. Als ik het programma instel en vervolgens de startknop indruk gaat het display rare tekens vertonen en krijg ik om de 1 a 2 minuten tikkende contactgeluiden uit de richting van de trommel of motor. Wat is het probleem?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Hallo, Harry weer bedankt voor je info. Ik had ook foutcode F22 en ben begonnen met de boven en achterplaat te verwijderen. Alle stekkers leken goed te zitten. Machine aangezet en weer de zelfde foutcode. Toen heel voorzichtig, hij stond nog aan, een voor een alle stekkers aandrukken. Opeens, na het indrukken van een stekker van het bedieningspaneel begon de machine weer te draaien. Was dus toch een stekker die geen goed contact maakte. Groetjes en bedankt, Jesse
Link naar reactie
Hallo, Ik was toch iets te voorbarig. Na een minuut stopte de machine weer en kreeg ik toch weer code F22. Alle stekkers losgehaald en met contactspray ingespoten maar zonder resultaat. Ik hoop dat iemand nog een tip heeft want anders moet ik maar een nieuwe gaan uitzoeken. In de deur staat: Care Motion 1407SM 859204512010. Groetjes Jesse
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 7 maanden later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...