Ga naar inhoud

DVD brander problemen


Aanbevolen berichten

Beste allen dan maar hier gevraagd, prob, met mijn comp, = volgende. Eerst een Phillips dvd+brander gekocht maar deze kreeg ik niet werkende, oke brande wel cd r maar daar kun je goedkoper voor terecht. Bij winkelier ingeruild tegen (duurdere) A-open DVD+ barnader F*ck zelfde probleem, zou iets met de cache zijn(??) maar dat geeft ie nu niet meer aan Doen ho maar. brand wel als een speer cd-r (12X) en CD-rw 4x, maar die DVD + Roms niet. weet iemand een oplossing voor mij (behalve 3 hoog het raam uit?) systeem is AMD Atlon 700Mhz (zou vergelijkbaar moeten zijn met P3-1Gig) Win XP (Pr) _________________
Link naar reactie
:o Na slave te hebben geprobeerd is ie nu master, bij geleverde software is Nero 5.5 middels naar laatste versie geupgrade. herkent de dvd als dvd+rw rw5120 en geeft een 5000MB data lijn aan staat ingesteld op iso1 en loopt vast bij geselecteerd 753 aan (foto) data. computer heeft 512 MB ram waarvan ik er van Nero maximaal maar *) gebruiken mag dus ingesteld op manueel 80 MB. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...