Ga naar inhoud

Floppy wil niet


Aanbevolen berichten

De flop in mijn pc is opeens echt een flop, hij deed het niet meer en wilde alles formatteren, na lang gepruttel. Dacht ik, oh, de flop is op, dus koop ik een nieuwe, werkt alles weer. Nee dus, de nieuwe doet net zo vreemd. Dacht ik slim te zijn en de kabel te vervangen, weer nee dus. Eh, en nu, iemand enig idee? Even nog voor de duidelijkheid, ik heb voor het disfunctioneren geen kabels losgetrokken of zo, dus daar ligt het probleem niet, denk ik, en de flop is aangesloten op de laatste connector van de kabel, na het gedraaide gedeelte.
Link naar reactie
Ik ben er uit, het lag een nieuwe netwerkkaart, een sweex 10/100. Na veel vijfen en zessen, dat wel, formatteren ed. Toen kwam iemand met de suggestie dat het een interuptprobleem zou kunnen zijn, dat valt op te lossen dacht ik. Is dus ook gebeurd, maar dit was echt nieuw voor mij, en voor vele anderen heb ik gemerkt. Voor zover iemand gereageerd heeft, hartelijk dank daarvoor, en ik hoop dat wellicht iemand van de lezers iets er van heeft opgestoken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...