Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Na de led's komt het neon. Waar koop je die CCFL's, gaan ze in de molex? hoevele volt? 12? denk ik tenminste... Hoe duur. Alle vragen eigenlijk waarop je bij een casemodsite wordt doorgewezen naar de FAQ. Tja, dat zijn maar 3 letters. Maar ik formuleer alles in vragen. 1. Waar haal je die stroom vandaan? 2. Die dingen koop je dus niet in de supermarkt? 3. Hoe bouw je die in? (die vraag stel ik vooral voor anderen) Ik denk dat jullie ook maar eens een casemod-forum moesten maken. er is veel animo naar en het is veel leuker dan handerarbeid op school dus... Weet zeker dat mensen die de resultaten van een geslaagde casemod zien graag zelf ook aan de slag willen. spuiten, tag, window, led, ccfl, schakeling.
Link naar reactie
Ook bij www.stuutenbruin.com verkopen ze ccfl's. Je sluit die dingen idd op de 12 volt van je voeding aan. De 12 volt wordt via een convertor omgezet in een hogere spanning. Verde zou je het [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/22]Casemodding-forum[/url] van GoT eens kunnen bekijken. In de FAQ daar staat zeer veel info en via een search kun je ook veel info over ccfl's vinden. Dat ze bij een casemod-forum naar de FAQ of search verwijzen lijkt me logisch, anders blijven ze honderd keer dezelfde vraag beantwoorden, terwijk het antwoord met een beetje zoeken zo gevonden is.
Link naar reactie
Ja, ik heb ook al verschillende dingen gezien. Die met die molex noem in niet echt casemod meer aangezien je het erin zet en klaar. Maar voor mensen die geen studie techniek hebben gevolgd en tóch een leuke kast willen hebben is het wel een uitkomst. Je hebt altijd het risico dat je iets sloopt, tik, mobo kapoet! :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...