Ga naar inhoud

Wel of geen DVD-CDRW combo in laptop?!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik mag voor mijn werk een laptop uitzoeken in een bepaalde prijsklasse. De Acer Aspire 1300 series lijkt mij de beste optie. De geintegreerde videokaart is natuurlijk niet je-van-het, maar ik ga de laptop niet gebruiken voor games!!! Die aspire 1300 is overigens een Athlon 1600 met 256 mb en 20 gb harddisk. verder alle zaken die nodig zijn zitten erop. Maar wat moet ik nou doen? je hebt er een met DVD speler en eentje met DVD-CDRW combo!! Het prijsverschil is ongeveer 75 euro wat overbrugbaar is. makkelijk dat je kan branden, maar functioneert zo'n brander wel goed in een laptop? en de laptop is zwaarder en er kan meer aan kapot natuurlijk. wat raden jullie mij aan? Bedankt!
Link naar reactie
Voor 75 euro had ik dat ook zeker gedaan, helaas had ik die optie niet op mijn L3400S (moest er een duurdere voor nemen) dus heb het niet gedaan, op zich niet zo'n probleem omdat ik 2 branders in m'n netwerk heb en zodoende een brander in mijn laptop niet erg mis. Maar als je veel onderweg bent, of je hebt geen brander in je desktop dan zou ik het zeker doen.
Link naar reactie
Sja, ik zou dan denken een avondje stappen of een brander die ik niet gebruik :) Persoonlijk zou ik wel een mobiele brander kunnen gebruiken voor als er ergens weer is een pc gefixt moet worden en je net een tooltje nodig hebt op je harde schijf dat te groot is voor een diskette, en gebruik mijn pc ook als game machine voor LAN's en daar is een brander ook nooit weg, helaas was er bij mij geen sprake van 75 euro prijs verschil :( Maar als geld het probleem niet is dan doen natuurlijk, je weet maar nooit waar je allemaal nog komt met je pc.
Link naar reactie
Ik heb zelf ook een combo DVD en CD-RW in mijn laptop en ik zou het niet meer kunnen missen. Even een backup-je maken van CD'tjes als je bij vrienden bent, het overzetten van grote bestanden naar andere pc's (op de werkplek zelf) enz. Ik zou er voor gaan. 75 euro is op zich ook niet zo'n groot bedrag. Een avondje stappen kost bijna net zo veel, maar je hebt langer plezier van een DVD-CD-rw combo :lol:
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties! Ik ga toch maar voor een combo, het is naar mijn idee ook wel makkelijk zo'n brandertje in de laptop ;) En dan iets over videokaarten....veel laptops zoals de Acer hebben zo'n shared videokaartje van 16-32 mb. ik zie ook laptops (die nog betaalbaar zijn) met een ATI 7500 kaartje of in iedergeval niet zo'n shared geval. Maakt dit nou echt veel verschil uit? voor games zijn laptops tenslotte niet bedoeld........dus is het het extra geld waard, zo'n betere videokaart? echt gamen wil ik tenslotte ook niet pasToor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...