Ga naar inhoud

toetsenbord probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een abit be6 mobo en ik zit met een nogal irritant probleem. Telkens als ik voor de eerste keer mijn pc wil opstarten herkent hij mijn toetsenbord (deze steekt juist in de juiste ps2 connector) niet. Als ik hem dan een aantal maal aan en uit zet (dit aantal is nogal willekeurig) herkent hij mijn toetsenbord ineens wel? Ik heb een manier gevonden om dit probleem enigzins te omzeilen, nl. mijn pc opstarten met een keyboard hot-key, alleen werkt dit niet als ik de pc wil opzetten nadat de spanning volledig is afgezet (uitschakelen voeding/stekker uittrekken). Want dan moet ik hem eerst gewoon opzetten (met de powerknop), terug afzetten en dan kan ik hem pas met die hot-key opstarten en waardoor mijn keyboard wel werkt. Iemand enig idee hoe dit probleem opgelost kan worden? Heb al met verschillende toetsenborden geprobeerd maar ik heb telkens weer hetzelfde probleem. Als het probleem aan de ps2 connector ligt, is er dan een mogelijkheid om mijn toetsenbord aan te sluiten op een usb poort ? alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...