Ga naar inhoud

gegevens weg na reset


Aanbevolen berichten

Ik heb een 40GB schijf, opgedeelt in partities. Met Flashget was ik bezig files te downloaden van een site. Best wel veel werk( 54 files), dus ik baal, dat ik tot keer toe alles opnieuw met de hand (nou ja, knippen en plakken) heb moeten invoeren. Trouwens: hiervoor liep de pc nooit vast, resette zich niet, dus ik vind het sowieso vreemd. Ik weet wel, dat XP niet een blauw scherm geeft, maar zich reset. Ik vrag me af wat ik liever heb!. :-?
Link naar reactie
1.) Je was toch geen ill. software aan het downloaden he? :o 2.) Zo'n spontane reset onder XP kan je uitschakelen. weet ff niet uit mijn hoofd hoe. Het lijkt me echt sterk dat die bestanden verdwenen zijn. Waren ze al wel echt helemaal gedownload? Als dat niet zo was STONDEN ze waarschijnlijk in de map tijdelijke bestanden, die op zijn beurt weer gewist word bij opnieuw opstarten. Ik zou voor de zekerheid ook ff een virus scan uitvoeren.
Link naar reactie
Alle afleveringen van Friends, dat kan ik niet illegaal noemen, of toch wel ?. Ze zijn tenslotte te koop. :-? Ik had het al naar een andere directory gecopieerd. Een virusscanner draait altijd op de achtergrond, up2date (tja, chello, dus :D ) Ik ben best wel goed thuis met pc's, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Ik heb pas nog ergens iets gelezen over dat uitschakelen, weet alleen niet meer in welk boek (winkel) :cry:
Link naar reactie
Nou wilde ik een spel opstarten en klapt hij er 2 keer bij hetzelfde spel uit. Dat resetten heb ik even opgezocht (en nog gevonden ook! En dat onder Xp :D ) Ga naar configuratiescherm en dan systeem. Daar even de tabbladen aflopen. Daar ergens staat het. Ik zal morgen XP er nog eens overheen draaien. Ik vermoed dat er ergens een instelling niet meer jofel is. Wordt vervolgd!(?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...