Ga naar inhoud

Philps DVD 228 Brander


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort deze dvd brander gekocht en kan met dit apparaat wel cd-r en cd-rw mee maken. Maar zodra ik er een DVD+r of DVD+rw in stop herkent hij deze niet. Ik heb bij deze brander de laatste versie van Nero erbij gekregen en kan dus een dvd compilatie maken. als ik data wil branden dan geeft hij eerst een foutmelding tijdens het proces met media format, en daarna geeft hij de melding dat het geen cd-r is. Duhh !! (had ik niet een dvd compilatiie opgeven ? ) Ik heb rond gesnuffeld en diversen mogelijkheden geprobeerd, maar tot heden niets geholpen. Ik heb de PIO moden geprobeerd. Hem als master of slave gezet. Ik heb hem aan een snelle ide kabel gehangen, mocht allemaal niet baten. Ik heb een AMD 1800 + computer. Heb hem ook in een oude pentium 2 333mhz geplaats maar dezelfde problemen (werd mij ook geadviseerd). Mocht iemand hetzelfde probleem hebben, en misschien de oplossing weten voor dit vervelend probleem. Houdt me op de hoogte a.u.b !! Groetjes Karel,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...