Ga naar inhoud

cd romspeler kaduuk?


Aanbevolen berichten

op mijn oude pc die uitsluitend door de kinderen wordt gebruikt zit een nieuwere cd rom speler van ASUS (s500/A) Tot voor kort werktte die ook perfect. Maar hij begint moeite te krijgen met het lezen van cd roms, heb al 3 keer opnieuw geinstaleerd ( win95) en dan instaleerd hij wel vanaf cd rom, maar als hij daarmee klaar is ( hij pruttelt wel af en toe dat hij geen bestandjes kan vinden , zoals van de printer maar dat heeft ie altijd gedaan), maar nu moet ik een cd wel 4 of 5 keer opnieuw erin stoppen voordat hij begint te "lopen" ik heb hem 2 jaar geleden nieuw gekocht en hoop toch wel dat hij op de een of andere manier nog te "reanimeren "is. Heeft iemand een id of bv een schoonmaakbeurt zou helpen, en hoe kan ik dat dan het beste doen? BVD Tom
Link naar reactie
Ik heb in een grijs en ver verleden nog wel wat ervaring met een reinigings casette, maar hoe moet ik me dat bij een cd voorstellen? als het lensje vuil is kan ik daar toch moeilijk een duizend dingen doekje in cd formaat instoppen? of zie ik dat verkeerd, ik bedoel de lens raakt de cd toch niet tijdens het afspelen , dus vanwaar "reinigings cd" of is dat ding echt zo dik dat het wel raakt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...