Ga naar inhoud

IRassistant en Toshiba Satellite Pro 6100


Aanbevolen berichten

Ik heb een [url=http://www.computers.toshiba.nl/cgi-bin/ToshibaCSG/selected_product_option.jsp?z=123&PRODUCT_ID=17455&DISC_MODEL=0]Laptop[/url] Een leuk ding en nu was ik al enige tijd op zoek naar een programma om de infarood poort te gebruiken om met mijn afstandsbediening bepaalde dingen uit te voeren. En nu stond in de computertotaal het programma [url=www.irassistant.com]IRassistant[/url] maar helaas lijkt hij niks te doen de enige com poort waar ik niet meteen een foutmelding krijg met de standaard driver is com3, lijkt me dat de ir intern op een (al dan niet virtuele) com poort aangesloten is. Draadloze communicatie: [list:7fc9a459c5]Compliancy : FIR Draadloze technologie : Fast InfraRed Draadloze technologie : Wireless LAN ready Draadloze technologie : Bluetooth ready [/list:u:7fc9a459c5] Maar helaas, als ik in de learning mode een knop ingedrukt houd gebeurt er niks, heeft iemand enige id wat ik hier aan kan doen. Ligt het aan de instelling van Win2000, IR-port (doet het ik kan gewoon bestanden versturen via hem), software. BVD [edit] Ik heb nog eens nagedacht ik probeer dit met een gewone afstandsbediening is dat eigenlijk wel nodig of moet ik daar een speciale afstandsbediening voor hebben :S :oops: [/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...