Ga naar inhoud

Thrustmaster FFB Racing Wheel (USB) doet heel erg vreemd


Aanbevolen berichten

Ik heb een thrustmaster FFB Racing wheel (USB) gekocht en met de software geinstalleerd. Nou hoef je dit stuur niet te kalibreren, maar nou heb ik met sommige spellen dat de FFB het helemaal niet of slecht doet. vb. Mafia En bij sommige spellen gaat het sturen ook niet zoals het hoort. vb. Colin McRea 2 Wie kan mij helpen???????????
Link naar reactie
Ik neem aan dat je de [url=http://europe.thrustmaster.com/support/supportf.php]Thrustmaster-site[/url] hebt gecheckt, en de sites van die spellen...? En dat je de bijbehorende software hebt gebruikt om bijvoorbeeld de 'deadzone' goed in te stellen...? Ervaring uit het (verre) verleden met de Thrustmaster-producten leert dat het wel eens nodig kan zijn om eerst de geluidskaart (vooral Soundblaster-kaarten hadden daar last van) te de-installeren, daarna de stuurwielsoftware, en dan pas opnieuw de geluidskaart. Maareh - of dat nu nog zo werkt...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
We hebben hier ook last van een Thrustmaster met rare neigingen. De FFB valt enigzins tegen. Wordt vooral gebruikt met GP3, OS is Win XP. In de bochten voel je hem redelijk (niet geweldig) maar rijden in het grind, of botsen voel je helemaal niet. Wanneer je niet raced, maar in de menu's van het spel zit, draait het stuur als een dolle heen en weer. Dus in het menu barst het weer van de FFB effecten. Hij komt pas na een minuut of zo weer tot rust. Errug vreemd. Ik ga eens bij de site van Thrustmaster de laatste drivers ophalen en bekijk het dan nog eens, hopelijk werkt het.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...