Ga naar inhoud

Serious MS SideWinder USB Probleem!!!


Aanbevolen berichten

OK, waar zal ik beginnen... Ik heb een probleem met m'n SideWinder, ik had orgineel een gewone standaard SideWinder Gamepad die ik op m'n Gameport moest aansluiten maar nu heb ik 2 USB versies aan m'n systeem hangen. Ik heb deze 2 gamepads bij 2 verschillende winkels gekocht en bijna vertonen ze het volgende probleem, de D-Pad reageert soms helemaal niet op typen bewegingen in bepaalde spellen, terwijl die dat bij de gewone SideWinder wel deed, en vloeiend ook! Vooral bij vechtspelletjes kan ik sommige moves niet uitvoeren met sommige spelers. Maar goed, misschien is dit een USB probleem, of registreerd het de keystrokes niet goed? Ik weet het niet meer, want ik heb op 2 verschillende systemen uitgeprobeerd! Weet iemand een oplossing, of is hier uberhaubt wel een oplossing voor, en heeft iemand dit wel is gemerkt? Bedankt. :cry:
Link naar reactie
Ik had 1 SideWinder Gamepad aan m'n gameport aangesloten, die heb ik nu niet meer aan m'n systeem zitten. Nu zijn het 2 USB SideWinder gamepads. Kijk, er was eerst een versie van deze SideWinder die alleen op de gamepoort kon aangesloten worden. Nu is er daarvan een USB versie in de winkels, waar ik er dus nu 2 van heb. Ow, en ik heb Windows XP Professional draaien.
Link naar reactie
[quote:ad9d509223="Ronald©"]Heb je wel voor beide gamepads het stuurprogramma geinstaleerd???[/quote:ad9d509223] Kort en krachting, is niet nodig want Windows XP installeerd zelf stuurprogramma's voor deze USB pads. De software van Microsoft (v3.02) is niet compatible met Windows XP, maar ik heb deze wel 's geprobeerd maar geen verandering. Zoals ik al zei, het kan misschien echt een hardware fout zijn.
Link naar reactie
Ik denk eerder dat het een bug in XP is. ps. De USB versie van de sidewinder gamepad gebruikt niet de 3.02 versie maar heeft versie 4.0. Ik heb geen XP maar 98SE en met 4.0 draait ie goed onder 98SE. Zat er geen cdrom bij de USB gamepad ? Zitten daar geen Win2k drivers bij ? Heb je al bij het downloadcenter van MS gekeken ?
Link naar reactie
[quote:33ae214701="Bosje"]Ik denk eerder dat het een bug in XP is. ps. De USB versie van de sidewinder gamepad gebruikt niet de 3.02 versie maar heeft versie 4.0. Ik heb geen XP maar 98SE en met 4.0 draait ie goed onder 98SE. Zat er geen cdrom bij de USB gamepad ? Zitten daar geen Win2k drivers bij ? Heb je al bij het downloadcenter van MS gekeken ?[/quote:33ae214701] Ik heb het geprobeerd bij de volgende besturingssystemen: - Windows XP, installeerd zelf onder de naam 'SiderWinder Game Pad USB version 1.0'. - Windows 2K, hetzelfde als hierboven. - Windows Me, ook iets met zo'n naam maar daar kon ik de Software 3.02 wel installeren maar ik bleef hetzelfde probleem behouden met die D-Pad. Kortom, het is die D-Pad waar het probleem zich schijnbaar bevindt. En nee, ik heb totaal geen bijgeleverde Drivers gehad bij beide Gamepad's. Oh hoe groot zijn die drivers, misschien kun je ze mij toesturen als daar NT drivers bij zitten. Ik hoor het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...