Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi als ik via mijn cd rom muziek opsla, en die afspeel, krijg ik storingen tijdens het afspelen, heel onregelmatig. En ook een ruis. Ik heb een windows 98 amd 800 athlon system, met 128mb geheugen. Onlangs heb ik m geformateerd om die reden, maar het probleem blijft. Daarvoor brandde hij niet of slecht. Als hij het niet deed, zei die: " interface is niet geregistreerd." Ik heb een RICO brander. Als hij slecht deed, hoorde ik dezelfde ruis en fouten op de cd... wie kan mij helpen Ik ben een beetje gaar, zon dure pc en hij wil maar niet fatsoenlijk branden... Greetzssssss :wink:
Link naar reactie
[quote:0c1aceb6af="jhinio"]Okeej, dat kan, maar opslaan doe ik via de cd rom speler...dus dat heeft niks met de brander temaken denk ik? :-?[/quote:0c1aceb6af] Bedoel je dat je muziek bestand op een cdrom-schijfje in een cdrom speler opslaat (d.w.z. er naar toe schrijven) Leg eens uit, per slot van rekening zijn de wonderen de wereld niet uit. Als je dat niet bedoeld, geef dan uitgebreide info wat je probleem is of wat je aan het doen bent.
Link naar reactie
:D Ik neem een cd, die ik in mijn cd rom speler stop. Nou, ik open het brand programma, waar ik de bestanden selecteer en met de rechter muisknop doe ik opslaan. Dus in een mapje, niet op een andere cd branden. Niks branden, alleen opslaan. En als ik die map open, en afspeel, dan krijg die storingen. (ik heb easy cd creator 5) Ik heb een aparte cd rom speler en brander. Duidelijk? (ik hoop het) Groetjes
Link naar reactie
Als ik het goed begrijp wil jij bestanden van de ene cd op de andere cd zetten. Dit kan alleen als je de bestanden op de cd brand. Dan blijft het op die andere cd staan. Het is geen floppy waar je iets opschrijft. Als je op een cd iets wil opslaan moet je het branden. Ik ken Easy cd niet zo, maar met Nero is er een optie om een multi seesi disk te maken. Dat wil zeggen je brand gegevens op een cd, die je later kan aanvullen met meerdere bestanden. Hopelijk is het nu iets duidelijker voor je. En zo niet, vraag gerust verder hier op het forum.
Link naar reactie
Hoi nou moe hihi, ik bedoel toch echt iets anders. Ik wil de muziek cd opslaan op mijn pc, en dat lukt ook. Dat doe ik vanaf de cd rom speler. En met het afspelen heb ik problemen. Het heeft dus nog niks met branden te maken. Iniedergeval ben ik bij een pc zaak geweest die mij gezegd hebben dat easy cd creator wel eens de oorzaak zou kunnen zijn. Dat kan heel goed, want de muziek afspelen op de cd-rom spelen geeft geen problemen. Alleen dus als ik het opsla en dan afspeel, vanaf het bestand. Iniedergeval bedankt voor jullie aanwijzingen, al heb ik het idee -ben ik zo onduidelijk hihi- dat ik het goed omschreven heb wat het probleem is... Doeiiiiii :wink:
Link naar reactie
de bestanden van een audio cd (de liedjes) die kan je niet zomaar opslaan, of beter gezegd niet kopieren nar je HD. Je moet hem rippen (ga op internet zoeken naar een goede site waar het eea staat beschreven, dan zal alles je duidelijker zijn), dat kan je bijv met smartripper doen. Het kan ook met je brandprogramma. I zou gewoon ook de boekjes van je brandprogramma lezen, daar staat ook het eea in beschreven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...