Ga naar inhoud

Brander Kapot??


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een brander die net nieuw is en nog nooit gebruikt, ik kan hem alleen niet meer terug brengen want de week omruilgarantie is verstreken, wel heb ik nog gewone garantie, ik ging hem vandaag gebruiken: eerst wilde ik een audio cd branden, nero gaf niet de 32x aan die de brander aan kan maar ging hoogstens tot 28x na het brand proces zonder problemen te hebben doorlopen wilde ik de audio cd afspelen op mijn radio, hij leest hem niet!!, wel kan je zien dat hij wat heeft gedaan op de achterkant van de cd. Toen heb ik een cd geprobeerd te kopieren, ook toen verliep het brandproces weer normaal, en weer was aan de achterkant de cd gewoon beschreven. Toen wilde ik de cd instaleren dus, dus deed hem even in mijn cd-rom en hij leest hem dus niet , hij ziet helemaal geen cd. Ik heb 2 verschillende merken cd's geprobeerd dus daar ligt het niet aan. is Mijn Brander Kapot?? :(
Link naar reactie
Ja terug naar de winkel, had je in het begin al moeten doen. Welk OS gebruik je, welke brander pgm ? Als je XP gebruikt, moet je dacht ik de XP brander uit zetten. Probeer de brander aan te sluiten als Master (met DMA jumper als ie die heeft aangezet) op de sec ide Brand gewoon op 8x, als we er dan uizijn met zijn allen dan kijken we hoe de speed hoger kan.
Link naar reactie
[quote:0c2c48f586="MobFigure"][quote:0c2c48f586]Probeer de brander aan te sluiten als Master (met DMA jumper als ie die heeft aangezet) op de sec ide [/quote:0c2c48f586] Hoe moet ik dat doen?? Moet ik mischien de stekkers verwisselen op mijn moederboard van mijn cd-rom en van mijn brander.[/quote:0c2c48f586] Neen. Je moet een pinnetje aan de achterkant van je brander én cd-rom speler veranderen. Die van je brander zet je op Master en van je cd-rom op slave. suc6
Link naar reactie
[quote:39a62d5777="foeyo"]Op hoge snelheid gebrande cd's lezen vaker niet in een audio apparaat. Ik brand audio nooit hoger als 8 speed. Dan doen ze het altijd en overal is mijn ervaring.[/quote:39a62d5777] Is afhankelijk van de audio apparaten : bij mij doen ze het allemaal met 40x audio. Ga binnenkort een auto cd-mp3 speler kopen, ben benieuwd of die gaat janken. Voorlopig heb ik mazzel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...