Ga naar inhoud

Thermaltake Tower


Aanbevolen berichten

Gegroet :lol: Ik wil een andere kast aanschaffen, omdat mijn huidige kast niet genoeg ruimte heeft voor goede koeling. Ik wilde deze aanschaffen (Zie url) waarbij vier fans worden meegeleverd, alleen is hij zonder voeding maar die heb ik nog wel. [url]http://www.xxlcases.nl/shop/docs/pd118455419.htm[/url] wat vinden jullie hiervan???? Greetz :wink:
Link naar reactie
[quote:6a0cee85ca="MobFigure"]ja ik denk dat ik inderdaad spijt krijg als ik hem zonder raam neem, maar wat me opval overal is de voorkant rood-zwart maar bij xxl cases is hij dus zwart met grijs, ik vind zwart met grijs mooier. Ook wordt hij bij xxl cases geleverd met 4 ventilators en dat is volgens mij niet altijd het geval of heb ik dat nu verkeerd????? Greetz[/quote:6a0cee85ca] 5 fans toch? 2 voor, 2 achter en 1 aan de zijkant dit staat er bij je link [color=indigo:6a0cee85ca]Materiaal behuizing: Metaal & Acrylic window Kleur: Zwart met zilver Type: Midi Tower ATX Compatible Disk Drive Bays: 5.25"x4/0, 3.5"x2/4 (extern/intern) Afmetingen: 472mm(D)206mm(B)x523mm(H) Voeding optioneel AMD en PIV geschikt Fans: [b:6a0cee85ca]vijf[/b:6a0cee85ca] 80mm silent casefans (21 dbA). Front x 2, Rear x2, Sidepanel x 1 Gewicht: 12 kg Sidepanel voorzien van groot acrylic window (plexiglas)[/color:6a0cee85ca]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...