Ga naar inhoud

Canon dig.cam. A40, spoed!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
In de hanleiding van mijn pas aangeschafte PwrShot A40 staat dat de camera op een netvoeding moet zijn aangesloten wanneer-ie verbonden is met de PC...... Iemand enig idee of dit inderdaad "pure noodzaak" is???? Groet en dank voor reacties! Ton
Geplaatst:
Dank voor het meedenken! Na wat navragen "hier en daar" blijkt dat bij gebruik van de standaard batterijen (Alkaline) een netvoeding eigenlijk onmisbaar is. Bij gebruik van Ni-MH batterijen wordt de soep echter niet zo heet gegeten als-ie wordt opgediend.....! Netvoeding is dan nog wel een aanrader, maar beslist geen noodzaak als-ie volgeladen aan de PC hangt. Groet, Ton
Geplaatst:
[quote:64a3fdd91e="lion"]In de hanleiding van mijn pas aangeschafte PwrShot A40 staat dat de camera op een netvoeding moet zijn aangesloten wanneer-ie verbonden is met de PC...... Iemand enig idee of dit inderdaad "pure noodzaak" is???? Groet en dank voor reacties! Ton[/quote:64a3fdd91e] Nee hoor dat is niet echt noodzakelijk. Ik heb deze camera zelf ook en gebruik gewoon de accu's van GP. Greetz.
Geplaatst:
Natuurlijk is een cardreader DE oplossing,maar dat was denk ik niet de vraag. Ik gebruik zelf wel een cardreader omdat de software van Canon niet helemaal vlekkeloos werkt. Greetz.

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...