Ga naar inhoud

wie heeft positieve erv. met WD harde schijven


Aanbevolen berichten

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Hmm...had een 40 aderige kabel aangesloten op m'n prachtige WD800JB, foutje, laten we het maar op houden dat ik even niet opgelet heb 8) Ik heb snel een 80-aderige kabel aangesloten: PCMARK2002: 1077!!! komt toch meer in de buurt van jouw score of niet Aswin W??? M'n Athlon 1800+ haalt wel +/- 4400 punten...das wel meer dan jouw pentium 4 1,7 GHz :P de kracht van echte megahertzen: Go figure! :D Over de score van m'n SDR SDRAM hebben we 't ff niet... 8) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Link naar reactie
Kijk.. wat 10 gulden al niet kan doen he ?! :-) Is mooi man. "Glad I could help" :-) De 80-aderige kabels zit bij elke ader 1 aarde d'rbij, vandaar 80-aderig. Zorgt voor minder "storing" in de IDE-kabel.... Het blijkt dus wel degelijk uit te maken of je 80-aderig hebt of 40. Ik weet zeker, 100 % zeker dat je nu VETTE performancestijging hebt. (ik eerst zat al te denken.. zo laag ?????) Vind het mooi voor je.. suc6 Aswin
Link naar reactie
Antwoord van Western Digital op de vraag of er geen 3 platter versies van de WD800JB serie gemaakt zijn: [quote:2d6551e587="Peter van Western Digital"] Western Digital does not manufacture a 3 platter, 8 Mb cache, 80 Gb hard drive. All such drives are of 2 platter design. [/quote:2d6551e587] Nou dat is duidelijk lijkt me... 8)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb een probleem met deze schijf denk ik. Ik heb net de 40GB gekocht en bij de eerste test haalde ik ook een mooie score van 1115 (PCmark). Maar nu (2 weken later) heb ik nog maar een score van 817. Als ik naar de gegevens kijk zijn al mijn waarden op de Cached file write na omlaag. Mijn Cached file read is zelf bijna gehalveerd van 43.3 MB/s naar 25 Mb/s. Weet iemand hoe dit kan? Deze test wordt toch niet beïnvloed door de hoeveelheid software dat er op staat? http://service.madonion.com/compare?pcm=879412
Link naar reactie
Neen, anders : - Heb je een Intell chipset of application accelerator geinstalleerd ? - Aan de DMA-settings gezeten ? - heb je een IDE-kabel verwisseld terwijl de oude een 80-aderige was en zit er nu een 40-aderige in ? - Scandisk draaien ? Lost/structuur HDD - Defrag gedraaid ? zie je bad sectors ? zoja, a/h overlijden ? Dat was de volgorde van "licht tot ernstig".... Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...