Ga naar inhoud

dvdspeler zorgt ervoor dat pc niet opstart


Aanbevolen berichten

Wie snapt hier iets van? Ik vind er geen enkele logica in zittten. Ik was gewoon aan het computeren. Zet m'n computer uit. Wil hem ongeveer een half uur later weer opnieuw opstarten. Hij doet niks meer:gaan geen lampjes branden en koelers draaien ook niet. Maar als ik mijn dvdspeler eruit haal werkt hij wel weer gewoon.Zet ik hem weer terug werkt hij weer niet. Waar kan dit aan liggen? dvdspeler is een Liteon 16x
Link naar reactie
dat is heel erg raar :-? je hebt echt nergens aan zitten prutsen toen je zat te computeren? nog een paar punten: -voeding is te licht -schade opgelopen door onweer?!??! -of is de dvd speler gewoon stuk. probeer dat ding eens in een andere computer. Dat zegt gelijk heel veel. Doet ie het wel, dat ligt het aan jou pc, doet ie het niet, dan is het de DVDspeler. Als ie het op de andere computer wel doet, zet hem dan weer eens in je eigen pc, en haal dan de voedingsstekkertjes van de hd (of iets anders) er uit. Doet de computer dan wel iets, dan is de voeding niet zwaar genoeg. Doet de computer dan nogsteeds nix, dan heb je een ingewikkelder probleem. suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...