Ga naar inhoud

Scanner not found


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb al een tijdje (zo´n 2 jaar) een Acer 3300U USB Flatbedscanner. Deze heeft altijd naar behoren gewerkt. Tot ik op een dag het bijgeleverde scanprogramma Mirascan wilde opstarten om iets te scannen. Ik kreeg toen de melding: Scanner not found. Dus ik alle kabels nakijken maar die zitten er goed in. Ik heb Mirascan verwijdert, de nieuwste versie van internet gedownload, geinstalleerd en weer dezelfde melding. Windows geeft aan dat het een onbekend apparaat is terwijl hij em normaal altijd direct herkend als een Acer 3300/4300U Flatbedscanner en dan werkt deze ook. Kan iemand me met dit probleem helpen? Alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie
Allemaal bedankt voor jullie reactie, het is inmiddels gelukt!!! Ik heb Mirascan opgestart, gewacht tot ik de melding kreeg: Scanner not found. Toen heb ik de USB en de Power stekker uit de scanner getrokken en er opnieuw instopt. Pas toen kwam Windhoos er eindelijk achter wat er nou aan het uiteinde van dat USB kabeltje hing. Een flatbedscanner. 8) Toen werkte de automatische installatie wel gewoon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...