Ga naar inhoud

probleem met scanner en de webcam bij opstarten van xp pro


Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer opstart, gaat dat soms heel snel, maar soms gaat het heel traag. Bij een trage start kan de pc geen scanner en webcam vinden. Ik moet daarvoor een paar keer opnieuw starten. Als mijn pc de webcam en scanner wel vindt is hij zo gestart. Weet iemand hoe dit komt? :x :x Ik word soms gek van het keer op keer opstarten... AUB help me!!!!!
Link naar reactie
Het probleem ken ik min of meer met mijn eigen PC i.c.m. mijn Microtek scanner. Soms vindt de PC de scanner niet en blijft hangen. Pas als ik de scanner inschakel, start de PC verder op. Ik heb de indruk, dat e.e.a. samenhangt met de volgorde van uitschakelen, als ik eerst de PC uitschakel en daarna de scanner, dan kan ik er bijna van op aan, dat de PC niet opstart en ik inderdaad de scanner moet inschakelen. Bij het tussentijds uitschakelen van de scanner en het opnieuw opstarten van de PC, dus niet eerst uitschakelen en weer inschakelen, start de PC ook niet op. Ik heb de scanner op de printerpoort en de printer is aangesloten op de scanner. Bij Mikrotek is het wel zo, als je wilt scannen, moet eerst de scanner ingeschakeld worden en daarna de PC. Mogelijk zie je hier enig verband mee in relatie tot jouw probleem. Succes in de strijd, Jan K
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...