Ga naar inhoud

Opstarten traag door IDE scanning


Aanbevolen berichten

Mensen :lol: Ik maak gebruik van RAID-0, ik heb een Promise TX2000 raid controller in mijn pc zitten, hieraan zitten 2 maxtor 80GB schijven aangesloten. Werkt allemaal perfect natuurlijk 8) maar... niet helemaal :x Het probleem is dat hij bij het opstarten "Scanning IDE drives ...." aangeeft, logisch misschien alleen hoogst irritant, zeker omdat dit een nogal vertragend opstart effect heeft. Nu hoef ik gelukkig mijn pc geen 100x per dag op te starten :wink: maar bij de 1e keer is het ook vervelend. Is er iemand die een oplossing hiervoor weet ? Alvast bedankt, Marcel
Link naar reactie
hmm :evil: Sorry voor deze 'loze' POST, ik ben helaas iets te snel geweest met het plaatsen van mijn vraag, op dit forum was er niet veel over bekend maar ik heb nog een aantal andere forums opgezocht en daarin word gewoon bevestigd dat dit niet mogelijk is. :x Mocht er iemand zijn die wel nog een nuttig antwoord voor me heeft graag natuurlijk. Overgens voor de mensen die er net instappen, het is wel mogelijk door er 4 schijven op aan te sluiten, dan zijn alle poorten bezet en gaat het scannen dus aanzienlijk sneller. Wel zul je de melding met Ctrl-F blijven houden (welke ook nog zo'n 5 sec duurt :cry: *zucht*) Gr Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...