Ga naar inhoud

SCART-kabel penbezetting voor Playstation2


Aanbevolen berichten

Ahum... Nou ja, het is tenslotte hardware (en ook nog eens 'anders'): Wie weet de penbezetting van een Playstation2 SCART-kabel? Voor de duidelijkheid; mijn PS2 is NIET omgebouwd, ik wil géén 'import' en 'back-up' spellen spelen, ik wil alleen maar een haarscherp beeld. Het standaard kabeltje wat er bij zit is 3x niks en ik ga geen E49,- voor een originele Sony scartkabel betalen als ik hem ook voor E5,- zelf kan maken. Mocht iemand trouwens een goed PS2 hardwareforum weten dan hoor ik dat ook graag. Ik weet best dat dit een PC forum is, maar ik dacht 'niet geschoten is altijd mis'. Grtz, Michiel van Leeuwen Poortvliet
Link naar reactie
Wow! Even los van het feit dat nou juist 'mijn' kabeltje er niet bij staat wil ik toch wel even zeggen dat deze site in één klap een hoop andere problemen voor me opgelost heeft. De gewone PSX scartkabel staat er wel bij, maar als ik die probeer wordt het beeld overwegend groen. Weer zo'n leuke Sony beveiliging. Ze vinden het niet alleen erg dat ik mijn PS2 op de video aangesloten heb, maar als ik het ding rechtstreeks op de TV aansluit blijft het beeld groen... Evengoed bedankt voor deze tip, want er staat een hele hoop nuttige informatie op die site! Michiel van Leeuwen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...