Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn printer (HP Deskjet 930) via de parrelle poort aangesloten op mijn PC (windows ME). Dit heeft altijd gewerkt, maar sinds kort print hij alleen nog maar een paar ASCI-tekens ipv het te printen document. Ik heb de drivers via het de-installatieprogramma van HP gedeinstalleerd en vervolgens opnieuw geinstalleerd. Verder heb ik gecontroleerd of alle kabels goed zijn aangesloten. Het probleem blijft echter bestaan. Iemand een suggestie hoe ik hem weer aan de praat krijg ?
Link naar reactie
Start je pc eens op met een DOS bootdisk (Dos 6.22, Win95/98) en druk eens op de PrtScn toets van je keyboard. (Waarschijnlijk gaat het lampje knipperen van de papierdoorvoer, druk hier dan op). Er wordt nu afgedrukt wat je op het beeldscherm ziet. Dit gaat buiten alle drivers om en zou gewoon goed moeten gaan. Krijg je hier ook die gekke ASCI-tekens dan is er denk ik een cartridge (of eigenlijk de kop/electronisch gedeelte) defect, print ie wel goed zit er volgens mij toch ergens een software fout. Kun je ook een testpagina afdrukken (bv papierdoorvoer knop indrukken en dan de printer aanzetten)? Kijk eens in je documentatie, dat zou je ook even kunnen proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...