Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Help! Ik heb sinds een tijdje geen geluid. Ik heb niks speciaals gedaan aan de software ofzo. Ik heb in de tussentijd zelfs een keer geformatteerd en Windows XP Prof er opnieuw opgezet (om andere redenen). Maar dat hielp niet. Net nadat Windows erop stond gaf ie bij elke actie die de computer maakte een piepje (PC-Speaker). Toen heb ik Windows Update gedaan en daar zat een update bij voor m'n geluidskaart. Die heb ik geïnstalleerd en ik heb nog steeds geen geluid, ook niet na het installeren van de nieuwste drivers. Het gaat hier om een simpele 16-bits geluidskaart, ik weet wel dat die dingen niet duur zijn maar ik heb als een vaker problemen gehad ermee en ik zou nu toch es eindelijk willen weten hoe dat komt (dat was overgins met een andere). Het is een geluidskaart van C-Media met een CMI8738 geluids-chip. Kan iemand mij helpen? mvg Michel.
Link naar reactie
Heb je bij apparaat beheer gekeken vind je bij configuratie scherm dan systeem aanklikken als je bij besturing voor geluid en spelletjes een uitroep teken hebt staan dan weet je dat er toch iets niet goed geinstalleerd is. Je zegt dat windows update aangeeft dat er nieuwe drivers zijn die je ook geinstalleerd hebt, maar heb je geen driver voor je geluidskaart die bijv onder windows 2000 werkt, vaak werkt die ook in window xp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...