Ga naar inhoud

Afdruk probleem HP 710C


Aanbevolen berichten

Mijn probleem bij het afdrukken is dat sinds kort alles in streepjes wordt geprint, zowel in kleur als zwartwit. Het patroon is heel regelmatig, ik heb al een nieuwe cartridge geplaatst ook de drivers opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet. Ik draai onder Win 98. Weet iemand hier iets op?? Groetjes, Spoonstreet
Link naar reactie
Het kan misschien zijn dat de printer niet over voldoende geheugen beschikt om de printopdracht succesvol uit te voeren. Probeer eens de resolutie van de afbeelding omlaag te brengen en dan opnieuw te printen. Als dat helpt, dan weet je bijna zeker dat het een geheugenprobleem is en dat je dus op een lagere resolutie moet printen. Je zou ook nog even kunnen kijken of de printerpoort wel staat ingesteld op ECP-mode. Dit doe je via de BIOS van je computer. Probeer ook eens een afbeelding te printen vanuit een ander programma, misschien helpt dit.
Link naar reactie
Gebeurde dit voor of na het wisselen van een patroon? Of gebeurde dit zomaar? Geeft de driver ook vreemde foutmeldingen, zoals patroon niet goed geplaatst? Ik denk dat als er patronen gewisseld zijn, dat het aan de verende contactjes kan liggen. Dit probleem ook gezien bij een 710C van een kennis. Hij had er zoveel problemen mee dat hij die heeft vervangen. Die printer kwam bij mij terecht. Goed bekeken, schoon gemaakt wat ik kon schoonmaken, en mijn broer en schoonzus zijn ongelloflijk tevreden met dat apparaat. Maak die contactjes voorzichtig schoon. Durf die ook voorzichtig in te drukken. Kennelijk is soms het contact erg slecht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...