Ga naar inhoud

Audio CD 's branden gaat niet goed


Aanbevolen berichten

Hoi Als ik een audio wil branden lijkt alles goed te gaan Alleen hoor ik daar na alleen wat tikken De brander software is nero en die geeft geen enkele foutmelding Data cd 's maken gaat wel goed Ik heb de brander in een ander systeem geplaatst en daar wekt hij wel goed Wie heeft een idee wat er fout kan gaan Gschreurs
Link naar reactie
Kopier je "on the fly" een audio cd? zo ja probeer dan via HD Waarmee lees je de cd? misschien dat het bij het lezen al fout gaat? Probeer eens met EAC je CD te rippen en dan de wavjes luisteren om ze daarna te branden met Nero, in de C!T van deze of vorige maand stond er volgens mij een artikel over.
Link naar reactie
tikken, een al jarenlang bekend probleem sins de eerste branders verschenen. Zoals de anderen advisere, je moet de audio tarcks naar de HD toe rippen en daarna branden met Nero. Als je ze naar het venster hebt gesleept, selecteer alle tracks en doe dan rechtermuisklik. Nero geeft je dan de mogelijkheid de 2 sec pauze weg te laten, als het een compilatie betreft de geluidsterkte overal gelijk te krijgen en nog veel meer. (dan hoef he dat ook niet meer te vragen :wink: ) De tikken krijg je omdat de cdrom speler die de audio leest niet goed met DAE (digital audio extraction) overweg kan. Gebruik in dat geval de brander, die moet het goed doen: Met test pgms kan je zien hoe snel hij de DAE aankan. Dus geeft het pgm aan 12 speed, dan je DAe op max 12 speed rippen, ga je hoger dan krijg je weer tikken Succes Onze aloude bekende forumgenoot Plextor kan als ie goed in zijn geheugen graaft dit ook bevestigen : jaren geleden had ie maar een advies : koop een Scsi Plextor en geen tikken meer :wink: (Plextor LOL)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...