Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:36188f2d5d="cyber4ce"]Als het twee de zelfde schijven zijn kan je eem READ-controller aanschaffen, Daarmee word het niet alleen 1 schijf maar word ie ook 2x zo snel :D[/quote:36188f2d5d] Dat is 1 mogelijkheid. Maar als je Windows2000/XP draait kun je deze twee schijven samenvoegen tot 1 (dat heet [i:36188f2d5d]mergen[/i:36188f2d5d] in het vakjargon). Is wel wat ingewikkeld, maar zolang er nog geen data op de 2 schijven staat kan er weinig misgaan. Je zit dan wel vast aan NTFS indeling volgens mij.
Link naar reactie
[quote:87e372753d="cyber4ce"]Als het twee de zelfde schijven zijn kan je eem READ-controller aanschaffen, Daarmee word het niet alleen 1 schijf maar word ie ook 2x zo snel :D[/quote:87e372753d] [zeurmode] RAID (Redundant Array of Independent Disks) controller geen READ = lezen ! [/einde zeurmode] :wink:
Link naar reactie
RAID is leuk en aardig, maar moet dan wel hardwarematig zijn. Bovendien worden je gegevens verspreid over beide disks en wat doe je dan als er één crasht? Maar dat is niet de vraag. De vraag is of de driveletters gewijzigd kunnen worden. Onder Windows 95/98 niet volgens mij. Wat ik zou willen weten is: Welk besturingsssysteem heb je? Wat ziet je systeem eigenlijk als drive C? Wim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...