Ga naar inhoud

Miel WKJ130 WPS


Lambo340

Aanbevolen berichten

18 jaar met mijn Miele gedaan, alles op miniwas 40c gewassen, behalve beddengoed dat ging op 60c, alles snel en goed schoon, altijd! Droger ook van Miele en alles rook altijd lekker en badhanddoeken voelden lekker zacht aan. NU allebei vervangen voor nieuwe Miele WKJ 130 WPS en droger TKL 650 WP, drama, wassen duurt eeuwig en wordt niet schoon, stinkt, badhanddoeken grauw, welke programma je ook probeert. Wasdroger deurpatroon in droger met en zonder geprobeerd met droogdoekje van Robijn in de droger het blijft vies, ik ben boos. Weet iemand welke merk nog goede wasmachines bouwt..... dit gelul over energie besparing , scheelt €30 p/j maar hoe kan dat nou , ipv batik 2 wasjes draai op zondag en binnen 2uur alles klaar staat de hele handel nu 6uur te draaien en nog stinken ook of je nou extra water gebruik of niet! Ik wil een ander merk, hebben die Amerikanen geen goed spul te koop in Europa?
Link naar reactie
Wat een gezeur deze machine is door zijn techniek en was wijze de beste die er tot nu te koop is Je zal wel het programma eco draaien. Dus waar het blokje omheen staat En let op was hoeft niet te ruiken maar was moet schoon zijn Als je een probleem hebt met je aankoop moet je leverancier bellen en niet op een reperatie forum je beklag gaan doen
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...