Ga naar inhoud

Branden CD's van 800Mb Data - 90 min audio


Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met het branden van CD's van 800 Mb? Ik heb laatst een doos gekocht bij Dynabite, maar ik realiseerde me niet dat Easy CD Creator en NERO niet verder gaan dan 700 Mb. Betekent dat ze de laatste 100 Mb niet meebranden? Of is het alleen maar een kwestie van dat de schuifbalk niet verder gaat dan 700Mb? Ik heb een nieuwe CR brander van Aopen.
Link naar reactie
Uit mijn hoofd kan je bij nero aangeven dat je verder moet branden. Hij geeft dan een waarschuwing die je wel effe goed moet lezen. Als je AOPEn (al is ie de nieuwste vd nieuwste) dat niet ondersteund, dus niet boven de 80 minuten gaat, dan heb je een kans (volgens de theorie) dat je een andere brander kan gaan aanschaffen :cry: Check op internet tot hoever de aopen kan beschrijven. Bijv : HP hadden (hebben) de kwaal dat ze vaak niet eens verder gingen dan 76 minuten. Simpel : een 90 minuten cdr betekent niet dat je 90 minuten kan branden, zelfde uiteraard ook voor 80 minuten 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...