Ga naar inhoud

Multisessie cd deels niet ut te lezen.


Aanbevolen berichten

In NERO een bestaande multisessie cd verder aangevuld. Ik had de optie om verder te gaan met een multisessie cd aangevinkt. Nu blijkt in verkenner, alleen mijn laatste toevoeging beschikbaar te zijn op mijn multisessie cd. Echter na het opstarten van NERO multisessie maken verschijnt er het venster select track. Daarin kan ik track 1 en 2 aanklikken en dan verschijnt er het venster met de inhoud van deze tracks. En als ik daarvan de map open, dan staan eer wel degelijk de bestanden in, die er door mij al eerder op waren gezet. Voor elk bestand staat wel en rood kruis, maar dat is er volgens mij ook, als je verder gaat met het aanvullen van de multisessie cd. Bij track 4 geeft deze aktie een melding van een leesfout en possibility of a corrupt media. Bij track 3 Unexpected fileformat. Er staan ook in totaal 4 tracks op. Is er nog een mogelijkheid, om m.n. de informatie op track 1 en 2, die wel in het NERO multisessievenster zichtbaar zijn te maken, maar niet in verkenner, alsnog te redden? Opvallend is wel, dat de recente informatie die ik gebrand heb wel in verkenner is te zien, maar die kan ik bij de tracks weer niet ontdekken. Ik heb gebruik gemaakt van de laatste NERO versie en ARITA cd-r 80 min. Alvast bedankt voor de reakties, Jan K.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...