Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:-? Wie weet de oplossing..want ik geef het ff op. krijg mijn scanner niet uit app beheer verwijderd..?? netjes hard en soft-ware ontkoppeld/uninstalled pc opnieuw gestart. ging kijken of ie weg was uit de lijst hardware staat ie er nog in geprobeerd te verwijderen na uitschakelen maar dat hielp niet. hij geeft aan KAN APP NIET VERWIJDEREN WORDT MOGELIJK DOOR WINDOWS GEBRUIKT BIJ OPSTARTEN. waar gebruikt windows (xp) nu een scanner voor..?? Ik hoop dat iemand het weet...alvast bedankt.
Link naar reactie
andere titel zou wel fijn/duidelijk zijn :roll: Ik ken XP niet, maar mocht je in veilige modus op kunnen starten dan kun je het op die manier proberen. Dan worden alle programma's bij het opstarten overgeslagen :) Anders even met msconfig kijken welk progje van je scanner er geladen wordt tijdens het opstarten en dat dmv vinkje weghalen uitschakelen. Dan rebooten en nog eens proberen.
Link naar reactie
Helaas....geen resultaat...veilige modus had ik al een aantal keer geprobeerd maar ook dat de zelfde melding dat windows het app nodig heeft om op te starten. in het opstarten is niets te vinden van de scanner... ik zal alles eens uitzetten mischien dat het helpt, maar ben bang van niet. Dus nog steeds HELLUP. Bedankt voor zover...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...