Ga naar inhoud

Logitech cordeless optical


Aanbevolen berichten

De muis is inderdaad een stroomvretertje.... El cheapo batterijen zijn in no-time leeg, maar een goede Duracell houdt het wel een poosje vol. Oplaadbare batterijen zijn de goedkoopste oplossing, maar haal dan niet van die prullen bij de Gamma, want ook die zijn meteen leeg. Probeer het dus eens met 1800mAh batterijen van bv GPpowerbank. Die houden het aardig vol. Verder is een donkere muismat of ondergrond fataal voor de levensduur van de batterijen van die optische Logitech. Het verbruik neemt dan namelijk enorm toe tov een lichte ondergrond, temeer daar het ding 24/7 'aan' staat...
Link naar reactie
De beste manier om lang te doen met je batterijen is, jammer genoeg, om goede batterijen te nemen met een zo hoog mogelijk amperage, en als je de muis niet gebruikt, de batterijen er gewoon uit te halen. Is niet zoals het hoort, maar verlengt wel het gebruiks plezier! Oplaadbaar is ook goed, maar ook deze lopen leeg als men de muis niet gebruikt, dus ook er uit met die batterijen. Enniewee, dat is mijn conclusie! Een witte muismat werkt het beste vind ik. Success! :wink:
Link naar reactie
Een zwarte ondergrond heeft de eigenschap (volgens zeggen hoor) om licht te absorberen. Met een witte ondergrond schijn je daardoor minder licht te "gebruiken" = minder energie en daardoor gaan de bat. langer mee dus. :o Dit alles is andermans wijsheid dus als ik lieg lieg ik in commissie ... :wink:
Link naar reactie
Ik heb zelf een Trust met docking station en dat werkt fantastisch, maar je moet wel elke avond/nacht opladen bij de hele dag gebruik. Ik heb alleen geen idee, waarom er op staat dat je de muis langer dan 8 uur moet opladen, want na een uurtje of 2 staat dat ding al te knipperen. (dan is ie opgeladen). Echte aanrader, 400 dpi, maar wel een stuk goedkoper dan logitech.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...