Ga naar inhoud

Wie is er bekend met het merk Gericom????


Aanbevolen berichten

Is een duits "sub-merk". Wordt o.a in duitsland bij de grote "MediaMarket" keten geleverd. Zal dus wel een naamloos merk zijn met het merkje van een winkelketen erop. Hoeft overigens niet slecht te zijn, vaak een goede prijs/kwaliteit verhouding. Laat eens weten als je iets van hen koopt of het goed is, ik heb ook al eens met een dvd-speler van hun in m'n handen gestaan.
Link naar reactie
Ik dacht inderdaad zelf ook al dat het een soort Aldi PC was. Wat ik van die pc's weet is dat het wel goeie pc's zijn. Maar dat als je wilt uitbreiden met de pc's je al gauw in de problemen komt. Ik wil graag weten of het met dit merk ook zo is. Informatie ofer gericom kun je vinden op www.gericom.com Dit lijkt mij een proffecionele site. En het merk Gericom wordt verkocht bij de MediaMarkt ketens in Nederland. Waar ook het merk Medion wordt verkocht (bekend van de Aldi).. JK
Link naar reactie
Misschien ook een optie, de nieuwe [url=http://www.tweakers.net/nieuws/21980]Aldi Medion Pentium4 Notebook[/url]. Is daar op t.net een review van te zien, en ze zijn er positief over... Alleen schijnen de pc's vaak al snel op te zijn bij de Aldi, dat is bij de MediaMarkt wellicht beter :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...