Ga naar inhoud

seagate of IBM of.......??? welke hdd ??


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een pas een harde schijf van seagate (5ST340823A) 40Gb . Nu lees ik in bladen en op internet dat deze niet erg snel is. Ik kan nog omruilen maar tegen wat? Deze is wel lekker stil en dat is me ook wat waard. Is een andere (bv. IBM deskstar 75 gxp dtla 307045) nu echt veel sneller? Ik bedoel, in tests is hij wel sneller maar merk je dat ook echt wel? Graag reacties als jullie deze schijfen (of andere kennen). Groet Ab.
Link naar reactie
[quote:333f3e9544="micky.g"]seagate is een goed en betrouwbaar merk. neem in hemelsnaam geen IBM want daar hebben al genoeg mensen problemen mee, ze zijn niet echt betrouwbaar! Als je al wil ruilen neem een maxtor of een western digital (in die volgorde)[/quote:333f3e9544] Helemaal mee eens Maxtor draaien heherlijk wienig geluid en heel weinig mensen van wie je problemen hoort. :) Seagate volgens mij ook best aardig hoor. Ik heb 1 Seagate en en 6 Maxtors hier rond draaien en geen problemen. Al mijn vorige schijven ook altijd Maxtor gehad
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...