Ga naar inhoud

ALTERNATE: Onbetrouwbare leverancier


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:c72044ba8f="Boerke87"]Het kan vervelend zijn maar wanneer Alternate die marge hanteerd van een x-aantal dode pixels en dat is ook ergens aangegeven dan heb je er weinig tegen in te brengen, en er zijn zoveel winkels die voor 1 of 2 dode pixels geen geld terug geven of omruilen, dit (net als vele andere reacties) maakt Alternate geen slechte leverancier, zoals ik eerder al zei is dit gewoon een opeenhoping van gebeurtenissen bij 1 leverancier en komt dit het bedrijf zeker niet ten goede. Ik vind het zwartmakerij en is nergens voor nodig, van mij had deze topic al lang dicht gemogen of zelfs verwijdert.[/quote:c72044ba8f] Daar ben ik het nou echt niet mee eens. Op deze manier kunnen we elkaar beschermen zodat we niet in dit soort valkuilen lopen. Kijk heeft Alternate nou naast hun schermen duidelijk een bordje staan met hun bepalingen omtrent de marge voor dode pixels dan zal je me echt niet horen en ga ik gelijk naar een andere zaak, maarrrrr dat doen ze dus niet en kan je zulk soort dingen verwachten. Zwartmakerij is het zeker niet, het is slechts een ervaring die ik heb opgedaan en nu blijkt maar weer dat er zat mensen zijn die dezelfde problemen hebben. Misschien een goed idee om deze thread eens naar de bedrijfleider van Alternate te mailen zodat er eens wat aan gedaan kan worden.
Link naar reactie
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bij een computerzaak een bordje bij de monitoren heb zien staat waarop staat wat de 'dode-pixel-marge' bij hun is, zoiets kun je gewoon vragen. En dan zouden we van alle winkels een topic moeten maken wat er zijn zoveel winkels die wel eens iets fout doen, de een iets meer dan de ander maar als je dat allemaal op een hoop gooit krijg je dit: Een waarschuwing om vooral maar niet bij Alternate te kopen en dat vind ik belachelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...