Ga naar inhoud

Geen geluid meer


Aanbevolen berichten

Ik zit met een groot probleem en dat is dat mijn geluid niet meer werkt. Sinds enkele dagen kreeg ik steeds een blauw beeld na enkele minuten dat ik bezig was op de PC en die had als melding dat er een fout was in het logboek en de computer startte vanzelf terug op. Na een paar dagen kon ik ook geen muziek meer afspelen. Als ik dat deed kreeg ik bij windows mediaplayer de foutmelding dat de indeling niet juist was. Filmpjes kon ik wel nog afspelen maar dan zonder geluid uiteraard. Dus heb ik maar een format c gedaan. Het probleem met het blauwe scherm is opgelost maar ik heb nog steeds geen geluid. Moet ik die geluidskaart terug installeren ofzo, kan die stuk zijn? Of ligt het misschien aan de mediaplayer zelf ( dat denk ik niet want met een ander program heb ik ook geen geluid)
Link naar reactie
Sorry dat het zo lang duurde maar had echt geen tijd Ik heb de PC opengegooid maar vind geen geluidskaart (denk ik want veel ken ik er ook ni van) Maar heb gezien dat de kabeltjes voor het geluid die van CD writer komt in het moederbord aangesloten zijn. Wil dat zeggen dat het geluid daar in zit?? Der steekt wel een kaart in die 3D Prophet 4000XT noemt van Hercules, maar dat is voor het beeld zeker
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...