Ga naar inhoud

computer gaat niet helemaal uit, hoe kan dit?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleempje met mijn computer. Ik draai windows 2000, en heb een Asus CUSL2-C moederbord. Als ik mijn computer afsluit, zie je dat 'persoonlijke instellingen worden opgeslagen' en dat hij er ook echt mee stopt, alleen de achtergrond blijft in mijn beeldscherm staan, en de computer gaat in een soort van slaapstand. Ik moet dus de schakelaar van de voeding omzetten om de computer geheel af te sluiten. Weten jullie hoe dit kan, en hoe ik dit probleem kan oplossen? Kan het misschien ook iets anders zijn dan mijn moederbord? Oh, en de hibernate functie aanzetten lukt ook niet, heeft dit er iets mee te maken? Hij zegt dan 'power policy manager unable to reserve hibernate file'. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Groeten, Martijn (martiehagen@hotmail.com)
Link naar reactie
Bij mijn computer is het zo dat als ik Windows (ME) afsluit de kast zichzelf uitschakeld en me monitor ook. Op mijn vorige computer zat dit niet en als ik dan wou afsluiten moest ik dus de aan/uit knop indrukken. Om nu echt alles van de stroom af te halen moet ik in de stekkerdoos de schakelaar omzetten maar dan zijn ook alle aparsten van de stroom. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord GREETZ Stefan
Link naar reactie
Veel nieuwe (atx) moederborden hebben in de bios de mogelijkheid om te bepalen hoe de functie van de uitschakelknop moet zijn. Hierbij is het dus mogelijk om via deze toets de computer in slaapstand te zetten of naar de uitstand te gaan. In veel gevallen is deze status dan ook te zien aan de groene led (spanning aanwezig). Deze led gaat dan oranje branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...