Ga naar inhoud

Tekentablet van Aiptek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil graag een tekentablet aanschaffen voor het maken van eenvoudige webgraphics. Ik heb wat rond zitten kijken op het internet en heb twee goede kandidaten kunnen vinden: een tablet van Wacom en de Aiptek 6000u. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Aiptek omdat de resolutie hoger is dan die van Wacom (3000 vs 1000) en de accuratesse van Aiptek is eveneens beter (0,4 mm vs 0,5 mm). Bovendien kost de Wacom 99 Euro, terwijl ik de Aiptek voor 49 Euro kan krijgen. Nu is mijn vraag of iemand wat meer info kan geven over de kwaliteit van Aiptek. Is het verstandig om te kiezen voor Aiptek of moet ik toch 50 Euro meer uitgeven voor een Wacom (en zo ja waarom). Alvast bedankt voor de reacties, Michiel
Link naar reactie
Hey, die had ik inderdaad ook gezien. Maar bij die Aiptek zit ook nog een muis en een berg software inbegrepen. Is er misschien nog iemand die iets kan vertellen over de kwaliteit van Aiptek ten opzichte van Wacom. Dus oftewel, wat is de beste keus gezien de prijs/ kwaliteit verhouding. Bedankt, Michiel
Link naar reactie
Okay, wat is er dan volgens jou precies mis mee (eeen voorbeeldje misschien)? Tsja ik heb natuurlijk alleen naar de specificaties kunnen kijken, en die Aiptek had een hogere resolutie en accuratesse ... dat weegt dus blijkbaar niet op tegen de voordelen van de wacom ... ?? Michiel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...