anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Delen Geplaatst: 1 mei 2002 Hallo, ik wil graag een tekentablet aanschaffen voor het maken van eenvoudige webgraphics. Ik heb wat rond zitten kijken op het internet en heb twee goede kandidaten kunnen vinden: een tablet van Wacom en de Aiptek 6000u. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Aiptek omdat de resolutie hoger is dan die van Wacom (3000 vs 1000) en de accuratesse van Aiptek is eveneens beter (0,4 mm vs 0,5 mm). Bovendien kost de Wacom 99 Euro, terwijl ik de Aiptek voor 49 Euro kan krijgen. Nu is mijn vraag of iemand wat meer info kan geven over de kwaliteit van Aiptek. Is het verstandig om te kiezen voor Aiptek of moet ik toch 50 Euro meer uitgeven voor een Wacom (en zo ja waarom). Alvast bedankt voor de reacties, Michiel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2002 Heb zelf een Wacom OEM tablet gekocht voor 69 euro, op pc discout beurs. Ook te bestellen bij sunrisepro.com Of tekentablet gebied is Wacom het beste. Het OEM graphire tablet is zonder software/drivers en muis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2002 Hey, die had ik inderdaad ook gezien. Maar bij die Aiptek zit ook nog een muis en een berg software inbegrepen. Is er misschien nog iemand die iets kan vertellen over de kwaliteit van Aiptek ten opzichte van Wacom. Dus oftewel, wat is de beste keus gezien de prijs/ kwaliteit verhouding. Bedankt, Michiel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2002 Ik heb hier liggen een Aiptek T-6000u en ik krijg er de kriebels van, voor een ander systeem heb ik niet bezuinigd en daar zit dus een Wacom (dure uitvoering) Ik kan alleen maar zeggen dat je hierop echt niet moet bezuinigen zeker als je grafische wilt werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2002 Okay, wat is er dan volgens jou precies mis mee (eeen voorbeeldje misschien)? Tsja ik heb natuurlijk alleen naar de specificaties kunnen kijken, en die Aiptek had een hogere resolutie en accuratesse ... dat weegt dus blijkbaar niet op tegen de voordelen van de wacom ... ?? Michiel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen