Ga naar inhoud

scannen - meerdere gebruikers - XP : werkt niet


Aanbevolen berichten

hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik probeer een nieuwe scanner werkend te krijgen onder windows XP (professional). Op zich werkt dit prima, echter alleen voor gebruikers met administrator account. Als iemand een gewone "limited" account heeft, krijg ik bij het omstarten van de software een foutmelding. iemand een idee, heeft dit iets met protecties te maken, of kan het uberhaupt niet in XP? Graag jullie advies. Anders kan ik de scanner wel terug brengen!
Link naar reactie
Dat ligt niet aan de scanner, maar aan rechten onder een NT-systeem. Een gewone gebruiker mag sommige hardware niet aanspreken. Ik heb hetzelfde met een scanner onder 2000 op m'n werk. Ik heb het daar opgelost door het wachtwoord vrij te geven van de local admin op die ene PC. Niet echt een oplossing voor jou, omdat dat je complete beveiliging ondermijnt. Er is echter verder niets aan te doen, of je zou een dualboot met een niet-NT systeem moeten overwegen.
Link naar reactie
Hoi ruudatwish Met m'n scanner kan bij mij (5 gebruikers waarvan 2 met admin rechten) alle 5 de scanner gebruiken via de fotobewerkings prog. Mischien ook een optie voor jou. Wat Nero betreft..., op de site van nero kun je 'Nero's brandrechten' proggie downen om ook brandrechten aan de andere/gewone /geselekteerde gebruikers toe te kunnen wijzen. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...