Ga naar inhoud

Deïnstalleren van scanner onder Windows 95


Aanbevolen berichten

Ik wil graag mijn canon scanner deïnstalleren onder Windows, maar als ik dit via uninstall probeer is wel de software gedeïnstalleerd, maar gaat de pc zeer traag werken, alsof er toch gezocht wordt naar de scanner, terwijl die losgekoppeld is. Ik kan nergens in Windows de driver voor de scanner vinden om deze zo te kunnen verwijderen. Weet iemand hoe ik Windows duidelijk kan maken dat ik de scanner verwijderd wil hebben? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Kijk eens in het configuratiescherm (via Start, Instellingen, Configuratiescherm). Kan zijn dat er nog een scanner staat bij "Scanners (en andere invoer-apparaten" (zo heet het dacht ik). En anders bij Apparaatbeheer (is een tabblad bij Systeem, ook in het Conf. scherm)... Dan kun je je scanner daar verwijderen. Anders kun je nog msconfig starten en bij het tabblad "Opstarten" kijken of er in het lijstje iets van software voor de scanner staat en zoja, dan het vinkje weghalen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...